Műhely
11 éves márkaszervízi tapasztalat után nyitottam a fő profíljában karosszéria javító műhelyt, ahol korrekt áron, megbízható minőségben dolgozunk. A műhely rezsi óradíja 9.000 Ft bruttó, amit a biztosítókkal kötött szerződésben is rögzítettünk, így teljes körü kár ügyintézésre vagyok jogosult. Autoszerelő munkatársammal egyszerűbb szereléseket - amihez nem kell diagnosztikai rendszer- is vállalunk (fék, futómű, egyéb kopó alkatrészek cseréje, illetve szervízelés).
ÁRAK:
A norma idő számítása is a gyártók altal megadott időegység AUTODATA alapján történik.
(részletesebb árakért katt a menü ÁRAK pontjára)
Aktuális munkákról, karosszériás típusesetekről, autós aktualitásokról a facebook oldalamon találhat képket, leírásokat.
Kattintson az alábbi gombra és nézzen körül!
NÉHÁNY TÍPUSRÓL KÉPEKBEN
Mercedes küszöb, fenéklemez pótlás.
Ez egy tipikus példája annak, hogy újkorában a sérülés javításánál nem ügyeltek a lemezek korrózió megóvására. Elkezdődött egy kis folttal 2 év múlva és a 10-12. alatt folt hátára folt került, mindig csak eltakarva a rozsdát, így vált "nápolyi szerűvé". Ezt javítani nem lehet normálisan egy határon túl, ezért a bontóban vettünk egy küszöb-fenéklemez részt és ez lett beszabva a helyére. Így megint gyári a küszöb rajta ugyanannyi költségből.
Opel Astra
Roncsolódott mindkét váznyúlvány vég, és a zárhíd. Bontott eleje lesz rászabva, és így hogy piros a "donor"nem kell fényezőhöz vinni.
Küszöb csere, előtte fontos lekenni rozsdagátló alapozóval. Persze utána a szokásos többi is kell. Tömítés, üregv., alvázvédelem.
Fiat Uno2
Hátsó sérvédő javító ív csere.
Nissan vanette
Nissan vanette bal első emelőbak környékének lemez pótlása (tipus hiba). A képen látható, hogy a korrodált lemezek el vannak távolítva, mint egy rákos rész, mert ha ott marad elburjánzik, hiába van rátéve az új. A következő képen a kívül - belül rozsdagátló alapozóval lekent pótlás, és a csomóponti illesztések, és a hegesztési varratok tömítő-szigetelése látszik. Erre jön az alvázvédő anyag. Végül a viaszos üregvédő bejuttatása, ami évekkel tovább biztosítja, hogy a kifizetett munka tartós legyen.
Fiat Punto
Fiat Puntó bal első váznyúlvány csere. Egy ijesztően csúnyára tört autót tökéletesen (biztonságosra) meg lehet csinálni váznyúlvány cserével. Ha még a szín is megegyezik, akkor a fényezést is meg lehet spórolni, csak a hegesztésnél kell bejavítani. Látványos munka és nem drága ez a javítás, ha a rugó torony a helyén maradt.
Saab
Saab 9000 hátsó sárvédő ív csere. A tömítő szigetelés és az üregvédelem fontosságán van a hangsúly. Jól látszik a képen, hogy az üregvédő szivárog ki belülről. Ekkor jó. Ez a két művelet garantálja, hogy az elvégzett munka 1 év múlva ne rozsdásodjon össze.
Punto
Ez a tipus megbízhatóan törik össze. Arra gondolok, hogy a gyárilag megtervezett gyűrődő zónáknál roppan meg mindíg, és mielőtt tovább hatolna a roncsolás, mindíg előbb hajlik, törik, szakad az aminek kell! Pl:Motortartó bakok (könnyített vázú alu) törnek, lengőkar kiszakad (el van vékonyítva) géptető zsanér roppan, löhárító a rengeteg felfogató csavarnál nyeli el az ütközési energiát (látszólag semmi baja,ugye ismerős). Amúgy a mai autok tervezésénél fő szempont, hogy az utastérbe ne hatoljon be semmilyen alkatrész (kormány rúd, szélvédő stb.), és önmaga se deformálódjon befelé 20 cm többet. Persze egy kamion tud ilyet, az más.
Suzuki
Kínozom a Suzukit.